Řízení inovací a růstu výkonnosti

event-coursesdetail

Popis kurzu

Je určený manažerům, projektovým manažerům a vedoucím týmů, kteří stojí před organizačními výzvami na zvyšování výkonnosti týmů, úseků nebo organizačních procesů. V kurzu se prolínají hlavní aspekty zvyšování výkonnosti prostřednictvím inovace v šesti funkčních oblastech: strategie, informace, finance, marketing a prodej, provoz, lidské zdroje.
 
Kurz je zaměřený na procvičení praktických a fungujících modelů, technik a postupů, které manažerům umožní promyšleně naplánovat a prosadit projekty zvýšení výkonnosti týmů, organizační jednotky nebo celé organizace.
 
 
Přínos pro jednotlivce: 
Osvojení praktických modelů, technik a postupů na efektivní iniciování a řízení programů zvyšování výkonnosti v moderní organizaci. Vypracování a obhajoba vlastního programu zvýšení výkonnosti.
 
Přínos pro firmu:  
Metodika iniciování a řízení programů zvyšování výkonnosti v moderní organizaci. Program zvýšení výkonnosti vypracovaný absolventem kurzu
 
Kurz Řízení a zvyšování výkonnosti je vhodný:
•    pro zájemce bez vysokoškolského vzdělání
•    pro absolventy vysokých škol, kteří si chtějí osvěžit a doplnit své vědomosti a osvojit si manažerské postupy
•    pro technické specialisty, projektové manažery, administrativní pracovníky
•    pro zájemce, kteří požadují důkladnou teoretickou a praktickou manažerskou přípravu
•    pro lidi s praxí
 
Tento kurz je vhodný pro všechny sektory: soukromý, veřejný a dobrovolný / třetí sektor. Modely a myšlenky jsou zpracované a prezentované tak, aby byly užitečné pro manažery pracující v organizacích všech velikostí, od nadnárodních po lokální společnosti a samostané podnikatele
 
Obsah kurzu: 
 
Část 1: Měření výkonnosti 
1. Organizace orientovaná na trh
2. Provozní činnosti a řízení výkonnosti provozu
3. Řízení výkonnosti prostřednictvím lidí
4. Účetnictví v éře „pověřování“
5. Integrovaný přístup k měření výkonnosti
6. Model Balanced ScoreCard
7. Informace a rozhodování
8. Finanční analýza a kontrola
9. Řízení výkonnosti lidí
10. Zákaznická dokonalost
11. Produktová dokonalost
12. Plánování a kontrola
13. Osvědčení postupy v benchmarketingu
 
Část 2: Zvyšování výkonnosti
1. Celistvý přístup k zvyšování výkonnosti
2. Manažerská kontrola a paradoxy kontroly
3. Různé náklady podle různých metod výpočtů 
4. Hotovost – životní míza organizací 
5. M. Porter a Strategický pohled na výkonnost
6. Řízení procesu inovace
7. Navrhování nových produktů, procesů a služeb
8. Zapojení zaměstnanců do řízení a jejich pověřování, řízení vysoce výkonných týmů
9. Řízení dodávek ve službách
10. Řízení dodavatelského řetězce
11. Zvyšování výkonnosti provozních procesů
12. Rozvoj marketingových vztahů a marketingová strategie
13. Komplexní marketingová strategie
 
Průběh studia a podpora:
•    Elektronické a tištěné studijní materiály založené na případových studiích
•    Tutor (zkušený konzultant z praxe)
•    Studijní skupina
•    Tutoriály (4 setkání studijní skupiny - workshop, vedené tutorem) a 2 denní rezidenční škola 
•    Čtyři průběžné písemné práce a závěrečná písemná práce – Program zvýšení výkonnosti 
•    Moderní studentský výukový online systém
•    Certifikát o absolvování kurzu
codepen-ic

Kód kurzu :

7002(RIV)
dolar-ic

Cena :

69 900 Kč
dolar-ic

Start :

1.11.2017
clock-ic

Délka :

6 měsíců
cap-ic

Certifikát o absolvování
Děkujeme!
Email byl uložen do databáze.